TLN Uren
Data2Track heeft in samenwerking met Transport & Logistiek Nederland de TLN Uren app ontwikkeld. Deze handige urenregistratie app is speciaal gemaakt voor TLN Leden.
Uren bijhouden was nog nooit zo gemakkelijk. Met de TLN Uren app kunnen chauffeurs activiteiten eenvoudig invoeren. Of het nu gaat om laden, lossen, tanken, wachten, pauzes, sanitaire stops of overnachten, het zit er allemaal in. Alle gegevens worden direct digitaal en realtime verwerkt in de TLN Uren webportal. De vergoedingen worden automatisch volgens CAO berekend. Snel, simpel en doeltreffend.
Tijdwinst
De TLN Uren app biedt niet alleen gemak, maar ook tijdwinst.
Voor je chauffeurs, urenadministratie en uiteindelijk de salarisadministratie. Bijgehouden uren zijn realtime terug te vinden in een handig overzicht dat in een tijdslijn wordt bijgehouden. Gewerkte uren en opgebouwde vergoedingen worden automatisch berekend volgens de CAO en zijn in heldere rapporten beschikbaar voor je salarisadministratie. Alles met één druk op de knop. Kortom, super efficiënt.
Ronald Kranenburg
Plantex Logistics,
Boskoop
“Die app moet iedereen aanschaffen. Voor het geld hoef je het niet te laten. Het doet wat het moet doen, het is rechttoe, rechtaan, een eenvoudiger pakket. Voor chauffeurs is het gebruiksvriendelijk. Er kan weinig misgaan. Plug en Play. Dat geldt ook voor het kantoor. Alle gegevens naast elkaar waardoor je snel overzicht heb. We gebruiken het systeem ook als controle naar onze opdrachtgevers. We kunnen zo zien of onze chauffeur niet te lang moeten wachten met laden en lossen. Ik zou willen dat dit systeem er al vijf jaar eerder was geweest!”
Dave Suykerbuyk
D. Suykerbuyk Transport,
Broek in Waterland
“De TLN Urenapp is een supermooi product. Voor de communicatie tussen chauffeurs en kantoor is het heel handig. Alle registratie van uren komt gelijk en goed binnen. Dat scheelt de chauffeur een heleboel invultijd en het is een kostenbesparing, omdat de administratie sneller verloopt. Je kunt sneller factureren. De app is een heel makkelijk om mee te werken. Voor chauffeur en voor kantoor. Een simpele, handige oplossing en niet te duur. Het levert een besparing aan kantoorzijde op, we kunnen klanten beter informeren en chauffeurs een hoop werk uit handen nemen.”
Matthijs Heijboer
Transportbedrijf M. Heijboer, Ouddorp
“Ik ben hartstikke enthousiast over de app. Voorheen maakte ik aan het einde van de week een rondje langs mijn chauffeurs om de papieren staten op te halen. Nu heb ik het allemaal gelijk voor mijn neus. Het scheelt me inklopwerk van zo’n 30 formulieren per week. Het werkt eenvoudiger, sneller en nauwkeurig. Met één druk op de knop stuurt de chauffeur alle benodigde gegevens naar kantoor. Ik hoef niet meer te bellen om hem naar bepaalde gegevens te vragen. De chauffeurs vinden het makkelijk in gebruik. Het gebruik spreekt eigenlijk voor zich.”